dijous, 20 d’octubre del 2016

" Fer salut mola ! "

Aquest matí hem participat a l'activitat de "Fer salut mola".
El grup de monitors ens han preparat una gimncana saludable amb varies proves que cada grup havia de superar.
Finalment hem fet un repàs de totes les proves realitzades i hem après varis aliments saludables, amb quina freqüència hem de consumir cada aliment, que ens cal fer esport per mantenir uns hàbits saludables... i tot això mentre gaudiem de la gimncana al pati de l'escola !














5 comentaris:

  1. Em va agradar molt les activitats.PATRIZIA

    ResponElimina
  2. M´ho vaig passar molt be a la gincama.Alba

    ResponElimina
  3. em va agradar totes les activitats i era molt divertit. valeria

    ResponElimina
  4. M'agrada molt la gincama Arantxa

    ResponElimina
  5. m ho vaig pasar super be a mi em va agradar totes♬♪.jiahui

    ResponElimina